Schimbări de sezon

transplantare

Toamna e timpul când trebuie să facem unele schimbări în ce privește plantele decorative. Cei care stau la casă sau au balcon știu despre ce vorbesc. Din păcate splendoarea din balcon se pierde, forile își pierd culoarea și încet-încet vine momentul când trebuie să le punem într-un loc ferit de îngheț. Asta poate îsemna că ne înghesuim un pic în apartament. Cei care stau la casă poate sunt mai norocoși dacă au o pivniță cu un pic de lumină și temperatura rezonabilă.

Dar această schimbare poate veni și cu unele cheltuieli neașteptate. Ba se sparge câte-un ghiveci, ba ne dăm seama că transplantarea unei plante nu mai poate aștepta până la primăvară. Un împrumut rapid nebancar m-a ajutat să trec cu bine peste aceste cheltuieli pe care iar am nu le-am plănuit, ca în fiecare toamnă din păcate.

Ei bine ne-am cam înghesuit în apartament, ceeace nu e bine, dar măcar voi avea timp în serile lungi de iarnă să-mi îngrijesc plantele, să le pregătesc pentru primăvară. De exmplu am tăiat mai multe mlădițe de pe mușcățile curgătoare din balcon, le-am pus în apă și cum văd că lasă un firicel de rădăcină, le plantez în pământ și încep să le ud câte un pic pentru a le avea înflorite cât mai devreme la primăvară.

Leave a Reply

